PickUp in store

De ce ar trebui retailerii sa ofere clientului livrarea produselor comandate online in magazinele lor fizice sau ridicarea direct din magazin? Investirea intr-o strategie de acest tip aduce multe beneficii unei afaceri, transformand magazinele traditionale in operatiuni si mai profitabile pentru clientii care se asteapta sa cumpere rapid produsul si sa il primesca si mai rapid, in aceeasi zi sau in 24 de ore, cel mult, scrie info.enspirecommerce.com.

Cand pui nevoile clientului pe primul loc, indiferent de canalul pe care acesta alege sa cumpere – online sau offline –, o strategie de livrare a comenzilor online in magazinele fizice sau de ridicare a acestora direct din magazin este o solutie de nota 10, care are urmatoarele avantaje:

  1. Retailerii pot creste traficul in magazinele traditionale, offline, folosindu-se de un canal e-commerce. Astfel, clientii care vin la magazin pentru a ridica ceva deja platit/comandat, pot cumpara si alte produse, facand cumparaturi spontan sau lasandu-se convinsi sa achizitioneze si produse complementare celui cumparat deja online (accesorii, de exemplu).
  2. Retailerii care ofera livrarea produselor comandate online in magazinele lor fizice sau ridicarea direct din magazin sunt mai bine pozitionati in relatie cu masa clientelara. Clientii vor considera ca acesti retaileri se ridica la inaltimea asteptarilor lor, ca ofera o experienta de shopping mai buna si vor mai cumpara de acolo.
  3. Cand clientii vin in magazin, retailerii au sansa de a forma o relatie cu acestia, relatie absenta in cazul livrarii prin curier/posta, care formeaza o legatura intre brand si consumator si promoveaza loialitatea pe toate canalele de cumparare.
  4. Acest tip de livrare permite retailerilor sa livreze mai multe comenzi online, folosind stocul de produse deja existent in magazin si scazand astfel costurile de transport.
  5. Folosind stocul deja existent, retailerii scad numarul reducerilor de pret de pe raft (de exemplu, dupa o luna in care un produs de 100 $ nu se vinde la pretul initial, magazinul aplica o reducere de 20%, iar retailerul pierde astfel 20 $), trimitand spre client produse care stau de ceva timp pe raft.
  6. Stocul de produse din magazine poate fi comercializat altfel decat stocul din depozite, retailerul putand oferi o varietare si un numar mai mare de produse online, folosind strategii de livrare din magazinele traditionale.
  7. Astfel, clientii online si mobile au acces rapid la stocul de produse real, relatia cu clientii avand numai de castigat.
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)