interactiune

Un raport marca SalesForce („State of the Connected Customer”) a adunat informatii de la 7.037 de persoane din intreaga lume (consumatori obisnuiti si cumparatori B2B), pentru a descoperi ce inseamna sa fii un consumator conectat, ce asteptari au acestia vizavi de companii si cum se pot adapta acestea in consecinta, citim pe salesforce.com. Concluziile sunt urmatoarele:

  • 66% dintre consumatori sunt predispusi sa renunte la serviciile companiilor care ii trateaza drept simple numere, nu drept indivizi aproape fiecare aspect al vietilor noastre este digitalizat, de aceea consumatorii isi doresc conexiuni reale chair si cand interactioneaza cu o firma
  • 57% dintre consumatori sunt dispusi sa ofere informatii personale companiilor care le trimit oferte personalizate si reduceri – consumatorii, pe vremuri deloc dispusi sa isi imparta informatiile personale cu brand-urile, au ajuns acum sa considere ca – oferindu-le – obtin experiente extrem de personalizate, adica exact ceea ce isi doresc
  • 71% dintre consumatori spun ca serviciul de relatii cu clientii, oferit oricand este nevoie de el, le influenteaza loialitatea vizavi de respectivul brand in clipa in care simt ca nu sunt tratati asa cum trebuie, clientii se reorienteaza pe piata, alegand alta companie (ceea ce dovedeste cat de important este un serviciu de relatii cu clientii excelent!)
  • 73% dintre consumatori sunt predispusi sa renunte la serviciile companiilor care nu le ofera constant servicii de calitate in toate departamentele – la fiecare pas al experientei de shopping, clientul se asteapta la rapiditate si personalizare, fie ca e vorba despre comunicarea cu un anume brand in aplicatie, pe dispozitive mobile, pe chat sau pe social media; si cum, in medie, un client loial unui brand valoreaza de 10 ori mai mult decat primul obiect cumparat de la respectivul brand, companiile au toate motivele (financiar vorbind) sa investeasca in client
  • 71% dintre cumparatorii B2B spun ca e foarte important sa primeasca informatii despre produse si ajutor pe dispozitivele mobile – in ultimul an, numarul de clienti care prefera dispozitivele mobile a depasit numarul de clienti care prefera desktop-ul, dar serviciile mobile de relatii cu clientii nu sunt adaptate acestei schimbari; majoritatea afacerilor ar trebui sa investeasca in mesageria inclusa in aplicatii si video chat, pentru rezolvarea rapida a problemelor clientului
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)