ecommerce Inceputul noului an aduce cu el predictii legate de urmatoarele 12 luni, in e-commerce. Econsultancy.com si emarketer.com anunta ca 2016 va fi anul mobilitatii: vom cumpara toti folosindu-ne telefoanele mobile, vom plati produsele cu portofele mobine si acestea ni se vor livra in aceeasi zi, rapid si eficient.

 Pe larg, ce aduce 2016 in e-commerce?

  • multe companii vor observa ca majoritatea clientilor vor cumpara via smartphone, in loc de desktop, iar traficul pe tableta va stagna; investitiile brand-urilor in experienta mobila a clientilor lor va da roade in 2016, reflectandu-se in rata de conversie
  • vizitatorii vor fi mai importanti ca vizitele – important va fi pentru companii sa transforme fiecare vizitator intr-un client, indiferent de numarul de vizite necesare pentru aceasta conversie
  • se va investi in site-uri mobile (continut adaptat cautarilor via voce, video, descrieri
    detaliate etc.), care sa ofere vizitatorului o experienta bogata, determinandu-l sa cumpere, si in aplicatii de marketing (Messenger si WhatsApp vor oferi tot mai multe oportunitati de marketing brand-urilor, pentru a atrage clientii)
  • plata mobila va fi la putere; magazinele fizice nu dispar prea curand, dar cele virtuale vor prospera gratie cresterii numarului de plati efectuate prin portofele mobile, pe smartphone, prin sisteme de plata ca Apple Pay, Android Pay ori Samsung Pay, mai ales daca oamenii sunt incurajati sa plateasca cu telefonul prin cupoane, cadouri si puncte de loialitate
  • livrarea va fi mai rapida si mai flexibila, tot mai multe brand-uri vor intelege ca livrarea in aceeasi zi va fi cheia pentru a-si creste incasarile si ca aceasta este o zona extrem de competitiva in e-commerce
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)