Cea mai comună greșeală pe care antreprenorii din e-commerce o fac atunci când achiziționează mobila pentru call center pentru afacerile lor este legată de decizia strict condusă de preț, gândind că mobilierul este doar un obiect de uz, un bun de larg consum, fără un impact prea mare asupra business-ului. Găsirea mobilierului într-un catalog, investigarea rapidă a 2-3 prețuri și alegerea celei mai bune oferte nu este întotdeauna cea mai bună decizie într-o afacere online.

call-center-cu-4-posturi

Design-ul și funcționalitatea mobilei pentru call center trebuie să îmbunătățească business-ul, să fie eficiente. Am creat o scurtă listă cu 4 greșeli comune pe care antreprenorii le fac atunci când achiziționează mobilier call center:

  • Stațiile de lucru sunt prea mici
  • Gestionarea cablurilor nu este luată în considerare
  • Costul pe termen lung este trecut cu vederea
  • Omiterea izolării fonice

Sfaturile vin din partea Moff.ro, un producător de mobilier birou cu experiență de 13 ani în industria mobilierului din România. Calibrul și valoarea unui business online sunt date și de investiția în mobilierul call center, care trebuie să fie proiectat inteligent. Să vedem explicațiile celor mai comune greșeli.

#1 Stații de lucru prea mici

Angajații sunt cel mai de preț lucru într-un call center, iar afacerea online depinde în mod direct de ei. Timpul de răspuns în cazul solicitărilor clienților trebuie să fie cât mai mic, iar dimensiunile contează enorm. Un studiu din 2010 efectuat de College of Business, University Utara Malaysia, a arătat că Managementul Relației cu Clientul este direct proporțional cu dimensiunile și confortul angajatului care se ocupă de apeluri și solicitări. Dimensiunile potrivite (minime) se situează între 105 și 115 cm lățime.

#2 Gestionarea cablurilor nu este luată în considerare

Un magazin online necesită multe stații de lucru, multe calculatoare și multe cabluri de alimentare, transfer date, etc. Este important ca toate acestea să fie luate în considerare în procesul de achiziționare mobilă și amenajare spațiu call center. Secretul unei gestionări de succes a cablurilor constă într-un mic truc. Odată ce totul este instalat, accesarea anumitor zone sau a anumitor cabluri trebuie să fie rapidă și ușoară.

În cazul în care apare o defecțiune și accesul nu este facil, pot apărea întreruperi. Iar întreruperile de energie electrică sau conexiune la Internet în cazul unui magazin online sunt defectuoase. It’s not good for the brand.

#3 Costul pe termen lung este trecut cu vederea

Costul pe termen lung al deținerii respectivului mobilier call center trebuie luat în considerare la achiziționare. Acesta este un factor pe care foarte mulți antreprenori îl trec cu vederea. Dacă investiția inițială este mică, în piese de mobilier slabe calitativ, atunci vor exista mereu anumite elemente care vor ceda. Cineva este plătit să vină să repare aceste lucruri.

Mulți angajați nu folosesc birourile din call center cu foarte mare grijă, există mereu riscul ca acesta să cedeze, iar costurile de reparație pe termen lung sunt uneori mai mari. Investiția în mobilă de calitate ar fi soluția în acest caz.

#4 Omiterea izolării fonice

De cele mai multe ori izolarea fonică nu există. În cazul în care panoul despărțitor se face doar din panouri de pal melaminat, la fel ca tot biroul, recomandarea specialiștilor este ca înălțimea să fie între 50 și 70 cm, atât în lateral, cât și în față. Este esențial ca sunetul să nu treacă peste aceste panouri pentru a ajunge la ceilalți angajați.

Cei mai mulți antreprenori comandă call centere cu panouri mici, cu o înălțime de maximum 1200 mm (de la birou în sus sunt doar 450 mm), aceasta fiind o greșeală notabilă în ceea ce privește eficiența call center-ului.

 

Lucian Istrate
Moff.ro - mobilier de birou

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)