gpec-summit-2017_speakeri

Mai mult de 30 de speakeri internationali si romani sunt anuntati anul acesta la GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de e-commerce si marketing online, care se va desfasura la Bucuresti, in zilele de 14 si 15 noiembrie. Printre speakerii internationali de referinta se numara Neil Patel (Co-fondator Crazy Egg, Hello Bar si Kiss Metrics), Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Sam Mallikarjunan (Executive Strategist HubSpot), Amy Harrison (Fondator Write With Influence) si Cyrus Shepard (Owner Fazillion Media).

In paralel cu GPeC SUMMIT se desfasoara GPeC E-Commerce Expo, in cadrul careia furnizorii de servicii e-commerce isi prezinta oferta si interactioneaza direct cu publicul lor tinta: magazinele online. 22 de expozanti si 800+ reprezentanti ai companiilor e-commerce sunt asteptati la GPeC SUMMIT pe 14 si 15 noiembrie.

„Am reunit, la GPeC SUMMIT, unii dintre cei mai buni experti din Romania si din intreaga lume, o buna parte din ei fiind capul de afis al celor mai importante conferinte internationale de profil. Este, probabil, cel mai bun line-up de speakeri in 12 ani de evenimente GPeC, de aceea recomand tuturor celor care activeaza in online sa nu rateze aceasta editie”, spune Andrei Radu (fondator si CEO GPeC).

Logo_GPeC Cum va arata GPeC SUMMIT, pe zile:

  • 14 Noiembrie: conferinta, expo si networking cu 600+ top management e-commerce

    Prima zi de GPeC SUMMIT aduce keynote-uri de neratat pentru oricine activeaza in e-commerce si marketing online. Neil Patel va dezvalui audientei 7 secrete pentru dublarea ratei de conversie in e-commerce, in timp ce Oli Gardner va vorbi despre perfectionarea experientelor de digital marketing oferite utilizatorilor, iar Amy Harrison va arata cum sa scrii descrierea produselor si serviciilor pentru a te diferentia fata de competitie si pentru a vinde mai mult. Tot pe 14 noiembrie vor urca pe scena GPeC SUMMIT reprezentantii celor mai importante companii si asociatii de e-commerce din Europa pentru a dezbate particularitatile pietelor din regiune si oportunitatile de dezvoltare in tarile din jur.

    Astfel, la panel-ul de dezbatere GPeC RED (Regional Expansion Debate) vor lua parte: Jorij Abraham (E-Commerce Foundation), Justyna Skorupska (E-Commerce Poland), Simona Kijonkova (Packeta Group Cehia), Stephan Grad (A-Commerce Austria), Zoltan Ormos (E-Commerce Hungary) si Florinel Chis (ARMO). Pe langa speakerii internationali, unii dintre cei mai buni specialisti romani in e-commerce si marketing online vor sustine prezentari si vor participa la dezbateri despre cresterea vanzarilor online, greselile care ar trebui evitate de catre comercianti, situatia la zi a pietei, problemele de logistica si curierat, strategiile de marketing care intorc rezultate, tendintele si predictiile pentru 2018 si viitorul apropiat.

    Printre speakerii romani prezenti la GPeC SUMMIT pe 14 noiembrie se numara: Felix Patrascanu (FAN Courier), Iulian Stanciu (eMAG), Lucian Aldescu (DPD Romania), Antonio Eram (mobilPay), Bianca Grip (GripADs), Alexandru Lapusan (Zitec), Lucia Ciuca (Quantum Data Science, The Group), Doina Vilceanu (ContentSpeed), Marian Seitan (Mediapost Hit Mail), Bogdan Colceriu (Frisbo), Dan Virtopeanu (Breeze Mobile), Eugen Potlog (UXStudio), Cristian Ignat (Canopy), Mihai Vinatoru (DWF), Bogdan Manolea (APTI & Trusted.ro), Andrei Georgescu (White Image), Horia Neagu (Digital Marketing Consultant).
  • 15 Noiembrie: 4 speakeri de top, Expo si Gala Premiilor eCommerce cu elita industriei si castigatorii anului

    A doua zi de GPeC SUMMIT este dedicata evenimentului GPeC Special Day care aduce doar 4 speakeri internationali de referinta pe scena: Neil Patel, Sam Mallikarjunan, Amy Harrison si Cyrus Shepard. Fiecare speaker va sustine o prezentare interactiva de 90 de minute, plina de studii de caz si exemple concrete, iar audienta va fi direct implicata prin exercitii practice si sesiuni de intrebari si raspunsuri.

    „GPeC Special Day este o zi de neratat pentru online-ul romanesc: 4 speakeri grei vor urca pe scena, fiecare cu o sesiune extinsa de 90 de minute care inseamna continut pur, premium, non-advertorial si plin de exemple practice despre cum sa iti dezvolti afacerea. In foarte scurt timp urmeaza sa anuntam agenda completa pentru cele doua zile de eveniment”, spune Andrei Radu (fondator si CEO GPeC).

Seara de 15 noiembrie se incheie cu Gala Premiilor eCommerce, cea de a XII-a editie anuala a festivitatii de decernare a premiilor in comertul electronic romanesc. Vor fi desemnate cele mai bune magazine online ale anului din cele 100 inscrise in Competitia GPeC si rasplatite performantele celor mai bune companii din domeniu – totul alaturi de elita industriei, intr-o atmosfera de spectacol, gazduit de Andi Moisescu, bine cunoscuta vedeta Pro TV.

Ultimele zile de inscrieri cu preturi reduse!

Inscrierile la GPeC SUMMIT se incheie pe 10 noiembrie, dar pana pe 31 octombrie, ora 23:59 organizatorii au pregatit o oferta speciala de pret in campania Early-Bird de doar 109 euro + TVA pentru ambele zile de eveniment. Incepand cu 1 noiembrie, pretul devine 149 euro. Detalii si inscrieri pe website-ul organizatorilor la http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)