VR-ul (realitatea virtuala) este – de cativa ani – un domeniu in care se investeste in dispozitive (fie ca vorbim despre Gear VR-ul de la Samsung, Oculus Rift-ul cumparat de Facebook, HTC Vive sau sistemul Google Cardboard) si un domeniu care ofera un potential masiv companiilor din e-commerce pentru campanii de marketing originale si cu un impact masiv asupra clientilor. Cele mai noi 3 exemple de brand-uri care apeleaza la VR pentru a-si promova produsele sunt (scrie econsultancy.com) Saks, McDonald’s si Honda:

  • McDonald’s a pornit cu o caravana VR prin Marea Britanie si Irlanda, in cadrul campaniei „Follow our Foodsteps” (menita sa spune povestea produselor companiei, prin ochii oamenilor care cresc animalele si cultiva legumele folosite in prepararea acestora); curiosii vor putea intra virtual in fabrici, ferme si restaurante unde vor vedea preocuparea companiei pentru calitatea alimentelor, protectia mediului si animale crescute sanatos

  • Saks a strans peste 229.000 de vizualizari in 11 zile, pe YouTube, cu acest filmulet de 360o in care se face reclama unor produse cosmetice si in care se deruleaza o serie de vitrine in miscare

  • Honda foloseste VR-ul lansand, in aceeasi zi cu cea de-a 100-a cursa a Indianapolis 500, filmulete online care permit utilizatorilor sa conduca virtual o Honda Dallara
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)