blog-post

Cea mai mare plaforma de marketing afiliat din Romania, 2Performant, anunta – intr-un comunicat de presa – demararea unui studiu privind afilierea pe piata romaneasca. Acesta va trasa profilul afiliatului roman, concentrandu-se pe dimensiunile pietei, sumele castigate prin afiliere si metodele cel mai des folosite de afiliati pentru generarea conversiilor.

Pentru elaborarea studiului, 2Performant va colecta raspunsuri din partea afiliatilor, pe baza unui formular, disponibil incepand cu 6 iunie 2017, la aceasta adresa; completarea acestuia este anonima (nu se solicita nume sau prenume, ci doar o adresa de email, optional) si dureaza aproximativ 5 – 7 minute. Vor fi luate in considerare raspunsurile colectate timp de 30 de zile,  (pana pe 5 iulie inclusiv). Concluziile acestuia vor deveni disponibile pana la sfarsitul lunii iulie 2017. Chestionarul cuprinde intrebari legate de datele demografice, proiectele de afiliere, advertiseri sau retele cu care colaboreaza afiliatul, dar si despre platforma de marketing afiliat 2Performant.

Beneficiarii acestui studiu vor fi business-urile online care iau in considerare afilierea ca metoda de castig suplimentar (dar ezita pentru ca nu cunosc domeniul sau nu sunt convinsi de valoarea lui) si afiliatilor existenti (care pot afla detalii despre tendintele actuale din piata si despre afiliatii cu care lucreaza).

„Aceasta cercetare reprezinta un pas important pentru marketing-ul afiliat din Romania. Concluziile studiului vor deveni o informatie valoroasa pentru advertiserii locali si regionali, iar pentru afiliati vor deveni puncte de referinta in viitoarele proiecte. Piata o sa primeasca o imagine de ansamblu a ceea ce inseamna marketing afiliat in Romania, dar trebuie sa contribuim impreuna la acest pas important”, transmite coordonatorul acestui proiect, Silviu Constantin (Affiliate Account Executive 2Performant).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)