Platforma 2Performant.com a generat peste 780.000 de vanzari in 2016 pentru cele peste 500 de magazine online din retea, transmite compania intr-un comunicat de presa. Valoarea totala a acestor vanzari online a fost de 39,4 milioane € (inclusiv TVA). Numarul total de conversii generate (vanzari si leaduri) a depasit 840.000, in crestere cu peste 50% fata de 2015.

grafic turnover 2Performant

In 2016, 2Performant Network SA – compania care opereaza reteaua regionala 2Performant.com si agentia de performance marketing Edge – a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 40%, atingand 10,9 milioane lei.Cresterea se datoreaza investitiilor de peste 300.000 € pe care le-am facut in ultimii 2 ani, atat in dezvoltarea tehnologiei proprii, cat si in serviciile oferite clientilor. Acestea ne-au ajutat sa profitam de cresterea generala a pietei si au dus la imbunatatirea calitatii portofoliului de clienti si afiliati. Ma bucur ca efortul depus in ultimii ani de echipa noastra se vede in cresterea rezultatelor obtinute de partenerii 2Performant si ne asteptam ca aceasta tendinta sa continue in urmatorii ani”, a explicat in comunicat Dorin Boerescu (CEO-ul companiei). 

Alte cifre relevante din comunicatul companiei 2Performant – care activeaza la intersectia dintre performance marketing si e-commerce, piete aflate in crestere sustinuta in Europa si pe pietele globale:

  • 1 leu investit in performance marketing in 2016 a adus advertiserilor vanzari intre 13 si 19 lei, conform indexului Edge, publicat lunar pe blogul companiei

Edge index

  • un alt indicator care a crescut semnificativ in 2016 a fost rata de conversie la nivel de retea; daca la inceputul anului acesta era de 1,1%, spre sfarsitul anului a depasit 1,5%, cu varfuri punctuale de 2% in perioadele de reduceri; tendinta se pastreaza si la inceputul lui 2017, in primele 2 saptamani din ianuarie rata de conversie 2Performant fiind de peste 1,6%
  • unul dintre cele mai importante proiecte implementate in 2016 a fost migrarea intregului portofoliu 2Parale pe platforma 2Performant
  • in ultimul an, afiliatii companiei au inregistrat comisioane de peste 1,7 milioane €, o crestere mai mare de 50% fata de 2015 (marketingul colaborativ e un domeniu nou, dar care se dezvolta rapid, cu un impact din ce in ce mai mare in business-ul companiilor si in randul specialistilor independenti de marketing cu care colaboreaza acestea, pe un model Cost per Rezultat)

Printre cei 500 de clienti ai 2Performant si Edge se numara lideri locali (ca Elefant, Vola, evoMAG, Noriel, Miniprix, Libris, Carturesti sau dEpurtat), dar si jucatori regionali sau globali (precum Orange, Avon, Provident, Zoot, Answear, Vodafone si Telekom).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)