ionut grossu 1

Numarul femeilor care apeleaza la servicii de garantii si extragarantii (pentru produse electronice, ceasuri si pantofi) se afla in continua crestere, transmite platforma romaneasca de garantii si garantii extinse „door to door” Service-Return.com, intr-un comunicat de presa. Mai exact, circa 25% dintre clientii care solicita servicii de acest tip sunt doamne si domnisoare.

„Cele mai multe cereri de reparatii provenite din partea femeilor in 2016 au fost pentru  telefoane mobile, in proportie de 80%, iar restul pentru ceasuri, gadgeturi si incaltaminte, aceasta din urma fiind o categorie de produse adaugata recent in platforma. Pentru 2017, preconizam o evolutie pozitiva pe toate categoriile de clienti, in conditiile in care, in 2016, un sfert dintre vizitatorii lunari ai platformei au fost noi”, a declarat Ionut Grossu (foto, Managing Director Service Return).

Ponderea considerabila a femeilor este influentata de:

  • cresterea apetitului pentru produse tech de ultima generatie
  • stilul de viata tot mai activ, care nu le permite clientelor sa apeleze la un service traditional

Service-Return.com pregateste o noua versiune a platformei, care targheteaza in preponderenta publicul feminin, are un format mai prietenos, mai usor de inteles, cu multiple functionalitati si un design minimalist.

service return

In cifre, anul 2016 a insemnat, pentru Service-Return.com (care asigura operatiuni de service „door to door” pentru retaileri si consumatori in toate cele 28 de state UE, preluand, prin intermediul platformei online, tot fluxul de garantie, pentru retailerii care vor sa isi externalizeze service-ul):

  • 49% din totalul cererilor de reparatii primite de companie au fost facute de persoane de 25 – 34 de ani, 24% de catre persoane de 35 – 44 de ani, in timp ce tinerii de 18 – 24 de ani au reprezentat 15% din total
  • bucurestenii, clujenii si timisorenii au solicitat cele mai multe servicii de garantii si extra-garantii in 2016, urmati de constanteni si ieseni
  • din totalul celor care au optat pentru serviciile platformei, 87% au fost locuitori ai Romaniei, urmati de clienti din SUA, Marea Britanie (cu 2,5% fiecare) si Germania (2%)
  • cea mai aglomerata luna a anului 2016 a fost decembrie
  • cea mai aglomerata zi din an a fost 18 noiembrie, pe fondul volumului ridicat al ofertelor initiate de retaileri, de Black Friday

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)