mobile-websites

Agentia de marketing Zenith a analizat 60 de piete-cheie din intreaga lume, intr-o prima editie a raportului „The Mobile Advertising Forecasts”, si a descoperit tendintele advertising-ului si tehnologiei mobile in urmatorii ani. Principala concluzie a raportului amintit? Anul viitor, 75% din traficul online va fi realizat pe dispozitive mobile, iar in 2018 procentul va ajunge la 79%, citim pe zenithmedia.com. Procentajul era de doar 40% in 2012 si a crescut la 68% in 2016. 

Am extras din analiza amintita cele mai interesante cifre:

  • cel mai mare consum de Internet mobile se inregistreaza momentan in Spania (85%), Hong Kong (79%), China (76%) si SUA (74%). Italia si India se plaseaza pe locul 5, cu 73% fiecare
  • pana in 2018, Zenith estimeaza ca Hong Kong-ul va urca pe pozitia fruntasa (atingand, pe dispozitive mobile, 89% din totalul consumului de Internet), China va fi a doua (cu 87%), Spania va fi a treia (86%), urmata de SUA si Italia (83% fiecare) si India (82%)
  • utilizarea din ce in ce mai deasa a dispozitivelor mobile pentru a intra online este motivata de numarul din ce in ce mai mare al acestora in tarile din intreaga lume: in 2012, doar 23% din persoanele din pietele analizate aveau un smartphone si doar 4% – o tableta; in 2016, cifrele au crescut de 2,4 ori in cazul smartphone-urilor (56% au unul), iar in 2018 procentul va atinge 63%!
  • tabletele, in schimb, au procente mai mici: 15% dintre persoanele din pietele analizate au una, iar in 2018 procentul va creste usor, ajungand la 17%
  • cele mai multe smartphone-uri se gasesc in Europa de Vest si Asia
  • Irlanda are cea mai mare rata de penetrare a smartphone-urilor anul acesta (92%), urmata de Singapore (91%), Spania (88%), Norvegia (86%) si Corea de Sud (84%)
  • in 10 din cele 60 piete analizate, rata de penetrare a tabletelor depaseste 50%, iar in alte 10 – este de sub 10%; cea mai mare rata de penetrare a tabletelor este in Singapore (75%) si cea mai mica in China si Thailanda (3%)
  • 60% din reclama pe Internet va fi destinata dispozitivelor mobile in 2018, cheltuindu-se 134 miliarde $ pe aceasta (suma mai mare decat pentru toate reclamele din print, TV, cinema, outdoor); in 2017, mobile advertising-ul va depasi desktop advertising-ul, acaparand 52% din numarul total al reclamelor online (in 2016, reclamele mobile reprezinta doar 44%)
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)