Us-China

In China, regulile mai relaxate privind importul au contribuit la o crestere de 60% a vanzarilor produselor/serviciilor din straintate in 2015 fata de anul anterior, informeaza internetretailer.com. Conform studiului „Internet Retailer 2015 China 500” (realizat de Analysys International si JD.com Inc.), in ciuda incetinirii dezvoltarii economice a tarii lor (cresterea economica e sub 7%), veniturile chinezilor cresc (venitul mediu din 2015 a crescut cu 33%).

Prin urmare, acestia apeleaza tot mai des la e-commerce-ul transfrontalier: fie cumparand de pe site-uri straine, fie cumparand de pe marketplace-uri chinezesti care vand astfel de produse. Acestea trec prin vama doar dupa ce sunt comandate de client, iar taxele sunt mai mici pentru comenzile de pana in 2.000 de yuani (adica 309 $) decat pentru cel engros. In 2015, companiile si consumatorii individuali au cumparat produse in valoare de 206,38 miliarde yuani (adica 31,96 miliarde $). 31,3% (adica in jur de 10 miliarde $) din aceste vanzari au fost efectuate de persoane fizice.

Raportul sustine ca, in 2018, e-commerce-ul transfrontalier va ajunge, in tara asiatica, la peste 611 miliarde yuani (adica peste 94 miliarde $), adica o crestere de peste 40% in urmatorii 3 ani!

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)