Gabriel si Ioana Molnar, fondatorii Floraria Magnolia

Floraria Magnolia a implinit 20 de ani de la infiintare si transmite, intr-un comunicat de presa, ce au insemnat aceste doua decenii pentru prima florarie online din Romania (al carui sediu se afla la Cluj). „Am inceput in 1997, intr-o perioada in care in Romania nu era foarte bine raspandit conceptul de comert online. Pe atunci nu exista o idee coerenta si unitara de florarie, iar clientii au venit mai intai din curiozitate. Florile erau cumparate din piata sau de la coltul strazii. Treptat, clientii s-au convins ca florile pe care le gaseau la noi erau de o calitate net superioara si serviciile dintre cele mai bune”, povesteste Gabriel Molnar (foto, co-fondatorul companiei care este afacere 100% romaneasca), in comunicatul amintit.

Cele mai importante repere online legate de Magnolia.ro sunt:

  • in 2001, s-a deschis Magnolia.ro, prima florarie online din tara noastra
  • compania are parteneriate cu furnizori din peste 100 de tari si paote livra oriunde in lume buchete, in cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii online
  • cele mai frecvente sunt comenzile in Spania, Italia sau Germania
  • comenzile online sunt livrate in Romania in cel mult 4 ore de la plasare
  • in Romania, anul acesta cele mai multe livrari au fost facute in Cluj, Bucuresti, Constanta, Brasov si Targu Mures
  • cele mai cautate flori sunt trandafirii, apoi lalelele si freziile
  • perioadele cele mai aglomerate din an sunt lunile februarie si martie, apoi decembrie, toate reprezentant aproximativ 40% din incasarile anuale
  • Magnolia a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de 4,8 milioane €
  • in 2016, compania a observat o crestere de 60% in online fata de 2015
  • pentru 2017, estimeaza o crestere pana la 6 milioane €
  • in ianuarie – mai 2017, vanzarile online si offline au depasit 2 milioane €
  • in prezent, compania planuieste extinderea peste hotare

„Cand am inceput, desi perceptia asupra cumparaturilor online era cu totul alta, temerile clientilor erau aceleasi cu care ne confruntam si in prezent. De cele mai multe ori, consumatorilor din mediul online le era teama de calitatea produselor, in conditiile in care, comandate de pe site, acestea nu pot fi vazute sau testate direct. De asemenea, este si teama ca florile nu vor ajunge la destinatar sau ca, in realitate, acestea vor arata altfel decat felul in care sunt prezentate. Noi insa am tinut intotdeauna la calitatea serviciilor pe care le oferim si am avut grija ca ceea ce livram sa fie la cele mai inalte standarde”, mai explica fondatorul Magnolia.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)