La incheierea lunii noiembrie si dupa finalul campaniilor de Black Friday, ZorileStore.ro trage linie: vanzari de 100.000 Euro in cele 2 weekend-uri consecutive de eclipsa de preturi. Cele doua campanii de Black Friday au avut un impact semnificativ asupra vanzarilor din aceasta luna. Astfel, comparativ cu aceeasi luna a anului 2012, cele doua campanii de Black Friday au dublat numarul de comenzi.

Au fost vandute in aceasta perioada peste 5000 de perechi de pantofi sport. Asa cum era de asteptat, marca cea mai comercializata a fost Puma, aceasta beneficiind de cea mai variata colectie de modele din Romania. Acest fapt a dus si la votul de incredere a puma.com, ZorileStore.ro fiind singurul magazin online din Romania ce a beneficiat de recomandare pe site-ul oficial a celor de la Puma.

Ca si numar de comenzi, dupa pantofii sport, cele mai multe comenzi s-au inregistrat pentru ghete, geci si produse pentru sezonul rece.

“Interesul pentru Black Friday in acest an a fost substantial mai mare fata de cel din 2012. Aceasta se datoreaza si unei promovari intense, atat in mediul online cat si cel offline. Pentru ZorileStore.ro a fost un adevarat test, atat din punct de vedere logistic cat si uman, test trecut cu brio.

in acest an, clientii au petrecut mai mult timp pe site, acest lucru demonstrand atat faptul ca oferta noastra a fost extrem de variata, cat si faptul ca ai nostri clienti au acordat mai multa atentie produselor pe care au urmat sa le achizitioneze.

In a doua sesiune de Black Friday, valoarea medie a comenzilor a fost cu 13% mai mare comparativ cu prima sesiune de Black Friday desfasurata de noi. Rata de conversie a crescut si ea, aceasta fiind cu 60% mai mare. Comparativ cu anul 2012, comenzile de pe telefonul mobil au avut o crestere majora, acestea fiind cu 283,33% mai multe. Si comenzile de pe tablete au cunoscut o crestere spectaculoasa, acestea fiind cu 315,38% mai multe fata de aceeasi perioada a anului 2012. Cele mai multe accesari de pe terminale mobile au fost realizate de pe produsele Apple (iPad si iPhone).

Barbatii au fost din nou cei care au lansat cele mai multe comenzi (50% mai multe comenzi fata de femei), confirmand astfel tendinta din prima sesiune de Black Friday.

Un punct ce ne da satisfactie in statistica pe luna noiembrie este faptul ca Returning Visitor au plasat comenzi cu valori peste media site-ul. Acest fapt ne demonstreaza ca am reusit sa castigam increderea clientilor nostri, iar serviciile pe care le oferim sunt de calitate.” Adelina Oprea, manager marketing ZorileStore.ro

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)